Pożyczanie książek nigdy nie było takie proste …

by poniedziałek, stycznia 14, 2013 4 komentarze

image

Sprzedana. Moja historia

 

 

Ukochany zaprosił ją do Włoch. Tam zmusił ją do prostytucji.
Seks 30 razy na dobę przez 7 dni w tygodniu…
- Właśnie po to tu jesteś – powiedział wyraźnie, jakby tłumaczył coś dziecku opóźnionemu w rozwoju. – Żeby pomóc mi spłacić ten dług. Znajdę ci miejsce do pracy – na ulicy. Chyba każdy chętnie by się tak poświęcił dla kogoś, kogo kocha.

 

 

 

 

Książkę pożyczyła mi znajoma …Książka sama w sobie interesująca …pozwala spojrzeć na świat oczami innych w sposób jaki ja nigdy nie będę patrzył ….lubię tego rodzaju książki (choć zazwyczaj nie czytam w całości …)

Bardzo za to podoba mi się sposób pożyczania ….. każdy kindle ma swój adres email ..wystarczy autoryzować adres email znajomego na stronie amazon ..i nawet nie trzeba się spotkać żeby pożyczyć książkę …co za czasy ….

Cezar

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

4 komentarze:

  1. To prawda, że takie pożyczanie jest proste.Ale nie ma jednak jak obcowanie z książką papierową.
    Żaden kindl tego nie zastąpi.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) co kto lubi ...dla mnie kindl jest 100 razy bardziej poręczny

      Usuń
  2. Ja bym nie przeczytała. Boję się.
    Kindla nadal nie mam i zaczynam się zastanawiać, dlaczego? Why, oh why?

    OdpowiedzUsuń
  3. w tym temacie polecam książkę "Dziewczyny" Barbary Stanisławczyk, teraz redaktorki naczelnej jakiegoś pisma dla pań - nie ma może aż takiego dramatyzmu, z naciskiem na "aż", bo jednak lektura obojętnym nie pozostawia

    OdpowiedzUsuń