30 milionów ludzi to lubi … lubię i ja :)

by czwartek, października 04, 2012 5 komentarze

Co jeszcze bardziej dziwne ,,,,fantastycznie się przy tym biega Uśmiech rekord na 10 km zrobiłem przy tym, więc to wydarzenie musiałem obwieścić w całym wszechświecie za pośrednictwem tego oto mega poczytnego bloga Puszczam oczko

Gangstam Style …Uśmiech

Cezar

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

5 komentarzy:

  1. :)))) Podoba mi się ten taniec w wykonaniu prowadzących i twórców DDTVN :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdopodobnie będzie to nowe szaleństwo.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam, rozbawiło mnie do łez :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rekordu gratuluję i się przyznam, że i ja lubię ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. eech:) a ile już parodii powstało:)

    OdpowiedzUsuń