WSTYD …….

by czwartek, marca 15, 2012 2 komentarze

plakat do filmu Wstyd (2011)

   Film taki .. o facecie ..lubię filmy o facetach …bo łatwiej mi je zrozumieć ..

ten też rozumiem …ciężko mi wybrać się do kina ..ale na ten poszedłem jak zwykle na 12 AM ..

Polecam jak by ktoś miał za dużo 20 PLN i chwilę wolnego czasu warto

Uwaga techniczna

Recenzje prawdziwe są gdzieś w necie … to moja baaaaaardzo subiektywna myśl ( tu przytyk do pani moralizatorki która mi maila napisała– już pisałem gdzieś że nie umiem dobrze pisać ..ja bardziej fizyczny (techniczny) jestem ….::)

PS Dostałem też maila bardzo miłego od innej Pani ..:) żeby nie było że po tym jednym złym mam depresję :)[pozdrawiam]

 

 

plakat do filmu Dziewczyna z tatuażem (2011)

To wiadomo wszyscy czytali ja też ..

Obejrzałem że tak powiem na małym ekranie telewizora mojego w salonie.

Jak sobie przypomnę jak szanowny autor pieścił się ze szczegółami w tej książce --- to w filmie akcja po prostu mknie …jak bym przesiadł się z roweru do odrzutowca jakiegoś .

Fajne przeżycie …doświadczyć je mogą jedynie czytelnicy książki …

 

 

 

 

 

A poza tym  wiosna ..

W tamtym roku przejechałem na zawodach 50 km rowerem

Cel na ten rok bieg 10 KM ..już zaczynam program .

c25k i c210k (od kanapy do przebiegnięcia 10 km)

Jak by ktoś nie wiedziało co chodzi to szczegóły tu

http://www.c25k.com/

(może ktoś ze mną pobiega ..bo mój pies bardzo szybko biega ..i nie mogę już z nim – w lidlu jest promocja na buty do biegania za 69 super są ..)

Cezar

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 komentarze:

  1. jak by byly w biedronce, to bym sie skusila, bo blizej mam, ale tak, to odpada. no i biegac nie lubie, ale nie wiem, czy to jest argument ;))
    ja sie zastanawiam, co twoja zona na te "mile" maile od milych pan ;p. bo wiesz, internet to siedlisko zla podobno... a ty masz czas w poludnie, wiec to moze byc mocno podejrzane...
    a na powaznie (mniej lub bardziej), przeplacasz za bilety, mocium panie. za 14 sie wchodzi!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. w biedronce teraz będą :))) zaproszenie do biegania aktualne ...ale po 14 to chyba tylko we wtorki jakieś .. aja nie wiem kiedy mam wolne południe :))

    OdpowiedzUsuń