Ciacho reżyseria Patryk Vega

by wtorek, maja 11, 2010 2 komentarze

image Z braku czasu na czytanie postanowiłem się zrelaksować i obejrzeć jakąś komedie.

 

 

 

 

 

 

 

CO ZA SHIT !!! TO JEST !!!!!!!!

Nie wiem czy świat tak zdurniał czy ja mam za wysokie mniemanie o sobie … bo to jest coś tak makabrycznie kiepskiego …

scena kiedy Karolak oświadcza się narzeczonej …. masakra ……

(nie będę opisywał tej sceny ….katastrofa)

Cezar

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 komentarze:

  1. Anonimowy13 maja, 2010

    te wszystkie polskie komedie są o kant dupy potrzaskac :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chciałam powiedzieć, że ta scena, o której mowa, a właściwie nie ma mowy, to nie została wymyślona samodzielnie, tylko na jakimś forum prześmiewczym się ukazała. internet inspiracją do pisania scenariuszy.

    ale film ogólnie beznadziejny, potwierdzam.

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń