Zabić drozda Harper Lee

by środa, kwietnia 28, 2010 1 komentarze

image

Kiedyś zamieściłem jakąś listę BBC najlepszych książek.

5. Zabić drozda - Harper Lee

Miejsce nr 5 zobowiązuje ..więc zakupiłem przeczytałem.

Recenzji tej książki w necie jest ze 100 wiec nie będę pisał( zresztą nie umiem ) dla mnie była fantastyczna pierwsza cześć, świat oczami małej dziewczynki .. ciekawe doświadczenie …

generalnie fajna …ale znalazł bym kilka lepszych na pozycje nr 5 the best off.

ocena 5/6

PS.zakończyłem budowę oczka wodnego.

Cezar

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

1 komentarz:

  1. Ta książka od dawna jest zapisana na mojej liście "Przeczytać jak najszybciej", ale zawsze jakaś inna wepchnie się i wciąż odwlekam...

    OdpowiedzUsuń