Prenumeruje czasopisma …

by środa, lutego 22, 2012 4 komentarze

Jako że w ostatnim czasie bardzo mi się nudzi, zaglądałem na grupony grupery i takie tam zaprenumerowałem sobie niezły zestaw.

National Geographic Traveler

 

No wiem poniosło mnie trochę ..ale pół roczna prenumerata travelera za 30 PLN jest ok dla mojego budżetu.

I teraz mam pytanie ..w sumie nie wiem do kogo dlatego je tak zadaje bez osobowo do internetu …

Mój sąsiad prenumeruje Tygodniki …newsweek polityka i takie tam ( ma wiecej czasu niż ja więc on tygodniki ja miesięczniki) .. ja mu pożyczam Miesięczniki a on mi tygodniki ..i to jest ok.

 

A co w przypadku gdy kupie  magazyn Podróże (bardzo go chce) cena online to 6pln więc z sąsiadem wyszło by po 3 … :)

E-prasa: Podróże - e-wydanie – 02/2012

Np tu ..

http://www.nexto.pl/e-prasa/podroze_p11213.xml

W jakimś internetowym kiosku w wersji do czytania na monitorze ?

Czy mogę się nim podzielić z sąsiadem (zakładam że potrafię te  zabezpieczenia zdjąć i mamy normalny pdf) ?

Nie mówię o wrzucaniu na chomika …bo to to rozumiem że jest piractwo ..i raczej nigdy tego bym nie zrobił (nie ze względu na jakąś etykę ..tylko dlatego że nikt by nie kupił jak by było łatwo dostępne za darmo ..i pismo by padło i nie miał bym co czytać --- co dziwne z zagranicznymi czasopismami w milionowych nakładach  nie miał bym takich oporów chyba – choć nie wiem bo nie czytam takich), mówię o podrzuceniu znajomemu …

Rozważanie czysto teoretyczne ..bo mój sąsiad nie ma komputera .. ale gdyby miał to co …?

 

Update.

Skoro o prenumeratach jest to jeszcze to jest fajne

za darmo w pdf ładne obrazki polecam

http://www.fotogea.com/?page_id=692

image

Ps. jeżeli ktoś zna jeszcze jakieś fajne gazety które przychodzą na maila to proszę o znak sygnał.

Archipelag oczywiście czytuje ..ale tam nie da się zrobić tak żeby przychodził link na maila ..tylko trzeba samemu pamiętać że będzie …(chyba że się da a nie umiem)

Już umiem Dziękuje Pani Redaktor

Cezar

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

4 komentarze:

  1. He he, na NG Travlera też się skusiłam. Kupiłam na Grouponie w grudniu właśnie półroczną prenumeratę za 30 zł i już 3 numer do mnie pocztą dotarł (wczoraj: marcowy) :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też wczoraj :) Fajnie :)
      Teraz czekam na Sielskie Zycie :) to musi być niezłe :)

      Usuń
  2. Odpowiem tylko w kwestii Archipelagu, bo jestem redaktorką naczelną magazynu :) Żeby nie zapomnieć, że wychodzi nowy numer, najłatwiej zapisać się na newsletter - nie wydajemy go często, kilka razy w roku i zawsze wysyłamy kilka dni po publikacji nowego numeru. Można też, jeśli ma się konto na Facebooku, polubić nas tam i wówczas informacja, kiedy wychodzi nowy numer na pewno nie przejdzie Ci koło nosa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Szanowną Panią Redaktor.:)
      Zapisałem się ..rzeczywiście jest ..nie wiem jak przez tyle czasu nie zauważyłem że tam się na dole schował ...

      Usuń