Odyseja kosmiczna Arthura C. Clarke

by poniedziałek, grudnia 20, 2010 3 komentarze
image

Dawno temu czytałem pierwszą część Odyseja kosmiaczn 2001, jako młody chłopak byłem zafascynowany oczywiście niesamowitymi rzeczami które opisuje autor. Jeszcze bardziej mnie dziwiło jak można takie rzeczy było wymyśleć w 1968 roku.
Teraz jako już trochę większy chłopak zakupiłem resztę ( po 15 PLN  jednak da się tanio wydać książkę którą da się czytać, literki normalnej wielkości, kartki nie wypadają także wielkie gratulacje dla wydawnictwa – bo to wydanie 2010 – a cena na okładce 20 PLN ).Zakupiłem i czytałem gdzie tylko mogłem ( a że czasu mam ostatnio baardzo mało były to dziwne miejsca) w korku nawet zacząłem :))  (bo jak jest zima to nikt nie umie jeździć – na alufelgi stać a na zimowe opony to już nie :) –wiejski szpan).
Dobra ciągle odbiegam od przekazu który chciałem wysłać światu oraz wszystkim galaktykom ( bo po lekturze wierze że obce cywilizację nas obserwują – więc z łatwością i tego bloga czytają) .
Książka ta powinna być lekturą obowiązkową.Powinna rozbudzać wyobraźnię wielu młodych ludzi, autor 40 lat temu pisał o rzeczach wtedy nie wyobrażalnych, a dzisiaj człowiek w wieku poniżej 20 lat nie wierzy że kiedyś nie było smsów  ( to jak ludzie się umawiali na spotkania ? pytanie autentyk.)

Motyw otwierający filmu na podstawie książki.
Richard Strauss - Also Sprach Zarathustra
Film też zdecydowanie polecam.
2001: Odyseja kosmiczna (1968)2010: Odyseja kosmiczna (1984)
 http://www.filmweb.pl/2001.Odyseja.Kosmiczna
http://www.filmweb.pl/film/2010+Odyseja+kosmiczna-1984-30865

Może komuś zechce się obejrzeć w święta zamiast Kewin sam w Domu :)

Cezar

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

3 komentarze:

  1. Ale wiesz, że jak będziesz korzystał z zasobów chomika, to pójdziesz do piekła dla piratów? :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. z googla korzystam tylko przecież ....zresztą jutro usunę tego linka .. musi się tylko zindeksować ...:)
    w piekle też jest fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Film świetny (co mi nie przeszkodziło zasnąć na nim kilka razy). Z książek mam przeczytaną tylko pierwszą część cyklu - a jak się ma całość?

    OdpowiedzUsuń