Samsara. Na drogach, których nie ma

by poniedziałek, października 18, 2010 6 komentarze

 

image

Bardzo ładnie wydana .. książka podróżnicza …. Namiastka podróży ? Raczej pokazanie drogi ..tak to odbieram …sam kiedyś tak podróżowałem ..tyle po Polsce, inne czasy i inny mój budżet ..

Wydawnictwo otwarte.eu nie znałem go wcześniej .. a wydaję fajne książki.

5/6

Kategoria Ksiżąka dla faceta – Zdecydowanie Tak

Co absolutnie nie znaczy że nie dla Pań .. poprostu od jakiegoś czasu dodaje info czy książka łapie się do kategori “książka dla faceta”

Cezar

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

6 komentarzy:

  1. Błagam - Polsce! Paniom poświęciłeś wielką literę, uhonorujże nią Ojczyznę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wydana i fajnie napisana. Tez mi sie podobała :) Zazdroszcze autorowi odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też się bardzo podobała. Nie tylko wizualnie (pięknie wydana, świetne zdjęcia), ale także merytorycznie. Bez zadęcia, żywo, ciekawie, miejscami dowcipnie. Literatury podróżniczej chyba nie obejmuje kategoria "książka dla faceta", "książka dla kobiety".
    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie obejmuje pewnie żadna kategoria ...ale tak jakoś mam tą dziwną kategorię i coś muszę do niej wrzucać .... ta się załapała

    OdpowiedzUsuń