Facet Biega :))

by środa, kwietnia 18, 2012 2 komentarze

Jako że ten rok jest pod znakiem biegania .. (no i trochę roweru ) to postanowiłem zakupić sobie książkę ..

o bieganiu oczywiście :)

Bieganie metodą Gallowaya.

Jest to metoda trochę biegania trochę chodzenia :) … w każdym razie podoba mi się więc wsparłem autora zakupem książki ( wcześniej czytałem wersję demo na kindle … jednak starej daty facet jestem i lubię czasem zaszpanować że mam książki na półce :) [ chodź to chyba już nie bardzo jest komu szpanować ]

Do zobaczenia na trasach maratonów :)[no dobra pół maratonów i to dopiero pierwszy w okolicach sierpnia].

Czuwaj.

Ps.Jednak to kiepska książka jest. Zmieniam zdanie. Mało przejrzysta, Pan zwierza się ze swoich wzruszających życiowych przemyśleń.. nie za to mu zapłaciłem 30 PLN.

Cezar

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

2 komentarze:

  1. Dzisiaj właśnie sobie pomyślałem, że czas najwyższy zacząć biegać. Będę więc miał na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  2. w zeszłym tygodniu zainaugurowałem sezon biegania - i od razu się rozchorowałem :< chyba sięgnę po Gallowaya, by przekonać się co robię źle...

    OdpowiedzUsuń