NIE PRZECZYTAŁEM KSIĄŻKI OD PONAD MIESIĄCA

by wtorek, czerwca 29, 2010 1 komentarze
Nie wiem czy taki wpis nadaje się na bloga o czytaniu książek …. ale tak jest …
Nie wiem dlaczego ale nadal przy łóżku leży ten nieszczęsny grisham i “kuznia na rozdrożu” czytam po 2 strony dziennie i to jak mi sie chce :)))
Chyba jestem na odwyku bo nie wiem jak to ująć .. alebo te książki takie nudne :)))
Ale za to w innych dziedzinach aktywność wzmożona …
Oczko wodne jest , plot jest , na liczniku rowerowym nowy rekord :) no i dolecialem do australi w mojej podróży dookoła świata…http://spcez.blogspot.com/
Wywale te książki i kupie nową …bo wakacje .. a w wakacje czyta się książki leżąc nad basenem :)) (jako że nie mam basenu to postawie sobie leżak nad oczkiem) i coś poczytam …
Tylko co ?

image

Cezar

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

1 komentarz:

  1. :)) zazdroszcze oczka. Ja niestety mieszkam w bloku wiec oczko to mam w wannie ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń